Menu Side

Specjalista ds. Logistyki i Administracji

 

Stanowisko: Specjalista ds. Logistyki i Administracji

Lokalizacja: Wrocław

 

Kim jesteśmy? ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. to jedna z największych firm produkcyjno-montażowych w branży elektrycznej w Polsce. Firma o ponad 55 letniej tradycji, z której jesteśmy dumni. Zatrudniamy ponad 650 specjalistów i inwestujemy w ich rozwój.

Jaka jest nasza misja? Dostarczanie najwyższej jakości kompleksowych usług elektromontażowych oraz tworzenie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Nie kończy się na tym. Jesteśmy gronem osób z pasją, dla których ważne jest wprowadzanie pozytywnych zmian w społeczności. Aktywnie uczestniczymy w lokalnych akcjach charytatywnych, wspieramy artystów, sztukę i inicjatywy społeczne zgłoszone przez naszych pracowników.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie jest dla nas priorytetem
  • Miejsce na rozwój i innowacje – tak aby Twoja praca miała znaczenie
  • Dostęp do kursów i szkoleń oraz realną ścieżkę kariery
  • Doceniamy naszych pracowników – oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia oferujemy dofinansowanie wakacji, bony świąteczne, pożyczki pracownicze
  • Pracujemy razem, cenimy różnorodność i okazujemy sobie wzajemny szacunek
  • Realizujemy ciekawe i ambitne projekty

 

Nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie wyższe – logistyka lub pokrewne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Dokładność, skrupulatność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Sprawna obsługa komputera, w tym programu Excel, przydatna byłaby znajomość oprogramowania Comarch ERP XL
  • Prawo jazdy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość tematyki elektrycznej mile widziana

 

Główne obowiązki?

  • Zapewnienie wsparcia logistycznego i sprawnej obsługi logistycznej w obrębie działania jednostki
  • Negocjowanie warunków zakupów i dostaw materiałów oraz usług
  • Realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi
  • Prowadzenie dokumentacji obrotu materiałowego
  • Ścisła współpraca z Kierownikami Budów przy planowaniu i realizacji zamówień
  • Prowadzenie spraw administracyjnych jednostki
  • Ewidencja oraz rozliczanie faktur za zakupy realizowane w ramach działania jednostki
  • Prowadzenie bieżących spraw pracowniczych (ewidencja czasu pracy)
  • Wystawianie faktur sprzedaży za realizowane usługi
  • Ewidencja środków trwałych wraz z wyposażeniem w jednostce
  • Ewidencja przeglądów technicznych pojazdów w jednostce
  • Ewidencja badań okresowych i szkoleń BHP w jednostce
  • Czynny udział w audytach związanych z ZSZ /Zintegrowany System Zarządzania

 

Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania, podziel się z nami swoją pasją. Czekamy na Twoje CV pod adresem: rekrutacja@elektromontaz.com.pl

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Informujemy, że Administratorem danych jest ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.