Menu Side

Specjalista ds. Administracji/Zakupowiec

 

Stanowisko: Specjalista ds. Administracji/Zakupowiec

Miejsce pracy: Wrocław

Kim jesteśmy? Elektromontaż Rzeszów S.A to jedna z największych firm produkcyjno-montażowych w branży elektrycznej w Polsce. Firma o długiej ponad 50 letniej tradycji z której jesteśmy dumni. Zatrudniamy ponad 650 specjalistów i inwestujemy w ich rozwój.

Jaka jest nasza misja? Dostarczanie najwyższej jakości kompleksowych usług elektromontażowych oraz tworzenie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Nie kończy się na tym. Jesteśmy gronem osób z pasją, dla których ważne jest wprowadzanie pozytywnych zmian w społeczności. Aktywnie uczestniczymy w lokalnych akcjach charytatywnych, wspieramy artystów, sztukę i inicjatywy społeczne zgłoszone przez naszych pracowników.

 

Co oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie jest dla nas priorytetem
  • Miejsce na rozwój i innowacje – tak aby Twoja praca miała znaczenie
  • Dostęp do kursów i szkoleń oraz realną ścieżkę kariery
  • Doceniamy naszych pracowników – oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia oferujemy dofinansowanie wakacji, bony świąteczne, pożyczki pracownicze
  • Pracujemy razem, cenimy różnorodność i okazujemy sobie wzajemny szacunek
  • Realizujemy ciekawe i ambitne projekty
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu

 

Główne obowiązki

  • Wspieranie Dyrektora w zakresie zarządzania Jednostką oraz kompleksowe prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych
  • Prowadzenie bieżących spraw pracowniczych m.in. ewidencja czasu pracy, dbałość o terminowość uprawnień badań lekarskich i szkoleń BHP
  • Ewidencja oraz rozliczanie faktur
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Jednostki
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz koordynowanie ważnych wydarzeń i zarządzanie kalendarzem
  • Wysyłanie zapytań ofertowych i wybór dostawców
  • Wystawianie zamówień ZZ
  • Bieżąca kontrola nad terminowością i stanem technicznym dostarczanych materiałów, nadzór nad zwrotami
  • Ewidencja środków trwałych oraz przeglądów technicznych pojazdów

 

Nasze oczekiwania

  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point oraz Outlook)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Gotowość do ciągłego uczenia się
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana znajomość środowiska Comarch ERP XL oraz systemów do obiegu dokumentów np. Logito

 

Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania, podziel się z nami swoją pasją. Czekamy na Twoje CV!

Pracuj z nami. Z nami prąd płynie szybciej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Informujemy, że Administratorem danych jest ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy o możliwości zapoznania się z Procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Elektromontaż Rzeszów S.A. na stronie: Procedura przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających \ Firma \ Informacje o firmie \ Procedura przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających \ Elektromontaż (elektromontaz.com.pl)