Menu Side

Pracownik Administracyjny

ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. Dyrekcja Regionu Centrum w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Pracownik Administracyjny.

 
✔️ Zakres obowiązków pracownika administracyjnego:

- administracja biurem DRC (m.in. zamawianie materiałów eksploatacyjnych, kontakt z właścicielem budynku i dostawcami usług),
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej – ewidencja czasu pracy pracowników, planowanie szkoleń BHP, planowanie i umawianie badań medycyny pracy itp.
- planowanie przeglądów i konserwacji wyposażenia biura,
- planowanie zlecanie kalibracji urządzeń pomiarowych,
- inne zadania z zakresu szeroko pojętej administracji.


✔️ Miejsce pracy – Warszawa.


 
✔️ Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: kadry@elektromontaz.com.pl z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Informujemy, że Administratorem danych jest ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.